Reklamacje
ZASADY REKLAMACJI

1. Odeślij do Dostawkadowozka.pl reklamowany towar. Towar prosimy o dobrze zapakować i zabezpieczyć.

2. Do reklamowanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny: www.dostawkadowozka.pl/userdata/public/assets//formularz%20reklamacyjny.pdf

3. Po otrzymaniu Twojej przesyłki rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni.

4. O decyzji poinformujemy Cię drogą elektroniczną.

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Zamawiającego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Dostawkadowozka.pl).

6. W ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji wyślemy do Ciebie pełnowartościowy produkt lub dokonamy zwrotu płatności.

7. Zwrot kosztów otrzymasz tą samą metodą płatności, co wybrana przez Ciebie w pierwotnym zamówieniu.
Reklamowany towar wyślij na nasz adres:

Dostawkadowozka.pl - sklep internetowy

BORO Sp. z o.o.
Porąbki 59
26- 004 Bieliny
tel. 786 332 775

Uwaga: Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Masz jakieś wątpliwości? Napisz do nas na adres: kontakt@omade.pl

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl