• Darmowa dostawa od 650 zł
  • 2 lata gwarancji
  • Dostawa nawet tego samego dnia
  • Płatność w ratach
  • kontakt@omade.pl

Reklamacje

ZASADY REKLAMACJI

1. Odeślij do Omade.pl reklamowany towar. Towar prosimy o dobrze zapakować i zabezpieczyć.
2. Do reklamowanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny: /userdata/public/assets//formularz%20reklamacyjny.pdf
3. Po otrzymaniu Twojej przesyłki rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni.
4. O decyzji poinformujemy Cię drogą elektroniczną.
5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Zamawiającego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Omade.pl).
5. W ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji wyślemy do Ciebie pełnowartościowy produkt lub dokonamy zwrotu płatności.
6. Zwrot kosztów otrzymasz tą samą metodą płatności, co wybrana przez Ciebie w pierwotnym zamówieniu.

Reklamowany towar wyślij na nasz adres:

Omade.pl - sklep internetowy
ul. Polinezyjska 4 klatka 1
02-777 Warszawa
tel. 514 632 224

Uwaga: Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Masz jakieś wątpliwości? Napisz do nas na adres: kontakt@omade.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl