FAQ - Najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIE

1. W jaki sposób wybrać odpowiedni model dostawki Easy X Rider do mojego wózka?

Wszystkie informacje dotyczące pomocy w wyborze odpowiedniego modelu dostawki Easy X Rider do Twojego modelu wózka, znajdują się w zakładce: Jak wybrać odpowiedni model dostawki Pomocą i profesjonalnym doradztwem służy również nasze Biuro Obsługi Klienta zarówno za pośrednictwem infolinii: +48 794 921 048, jak i za pośrednictwem e-mail: kontakt@omade.pl. Swoje pytania możesz również poprzez messengera: https://www.facebook.com/dostawkadowozka

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia złożone w dzień roboczy do godziny 10, realizujemy tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 10 lub w weekend i święta, realizujemy następnego dnia roboczego.

3. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Tak, realizujemy i wysyłamy zamówienia za granicę. Więcej informacji znajdziesz w zakładce: dostawa - klik tu

4. Czy można dokonać modyfikacji zamówienia – dodać lub usunąć produkt?

Wprowadzanie zmian w zamówieniu jest możliwe tylko przed jego realizacją, w tym celu prosimy o kontakt drogą e-mail: kontakt@omade.pl

5. Złożyłem zamówienie, ale podczas płatności pojawił się błąd, przez co moje zamówienie nie zostało opłacone, co powinienem zrobić?

Czasami zdarzają się takie sytuację. Prosimy złóż ponownie zamówienie i je opłać. Zamówienie nieopłacone, zostanie przez nas anulowane automatycznie w ciągu 2 dni roboczych, o czym zostaniesz powiadomiony drogą e-mail.

6. Czy po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?

Takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo rzadko. Występują jedynie w przypadku ostatnich sztuk produktów, gdy kilka osób w tym samym momencie zechce zamówić ten sam produkt, czego konsekwencją może być brak rezerwacji wybranej pozycji w zamówieniu. Wówczas nasze
Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem, by poinformować o zaistniałej sytuacji.

7. Jak można wybrać odpowiedni wzór lub kolor zamawianego produktu?

Przed dodaniem do koszyka zaznacz odpowiednie "kółko" z wybranym przez Ciebie wzorem lub kolorem produktu. Jeśli pomyliłeś się lub zmieniłeś zdanie, proszę poinformuj nas o tym fakcie drogą e-mail: kontakt@omade.pl przed jego wysyłką.

 

DOSTAWA

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia złożone w dzień roboczy do godziny 10, realizujemy tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 10 lub w weekend i święta, realizujemy następnego dnia roboczego.

2. Co zrobić, aby zmienić sposób dostawy lub zmienić adres dostawy?

Należy skontaktować się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby pracownik mógł wprowadzić poprawny sposób lub inny adres dostawy. Dane do kontaktu znajdują się w zakładce „Kontakt" Po wysłaniu przez nas przesyłki na podany adres w zamówieniu, nie zawsze możemy zmienić adresu dostawy.

3. Jaki jest koszt przesyłki?

Wszystkie koszty przesyłki znajdują się w zakładce "Dostawa"

4. Czy można opłacić zamówienie "za pobraniem" kartą u kuriera?

Opłacenie zamówienia kartą u kuriera jest sprawą indywidualną dla każdej firmy kurierskiej. Niestety nie posiadamy informacji czy dany kurier posiada przy sobie terminal płatniczy. W tej sprawie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przewoźnika.

5. Nie otrzymałem numeru listu przewozowego. Co powinienem zrobić?

Numery listów przewozowych wysyłamy automatycznie po wysłaniu zamówienia drogą e-mail. Czasami zdarza się, iż nasza wiadomość do Państwa nie dociera. Jeśli tak się stało, prosimy o kontakt drogą e-mail z naszym Biurem Klienta: konatkt@omade.pl

 

6. Potrzebuję skontaktować się z kurierem dostarczającym do mnie przesyłkę. W jaki sposób mogę to zrobić?

W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta danego przewoźnika. Nie każdy przewoźnik udostępnia numer kontaktowy do kuriera.

7. Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia?

Ze względu na wprowadzony w Polsce stan pandemii w naszym kraju, zdecydowaliśmy iż dbając o bezpieczeństwo i zdrowie Państwa oraz naszych pracowników, obecnie nie ma możliwości odbioru osobistego zamówień.

 

PŁATNOŚCI

1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Nasz sklep internetowy oferuje możliwość zapłaty za zamówienie formą płatności on-line: poprzez Przelewy24, PayPal, Dotpay oraz przelewem tradycyjnym jaki i za pobraniem.

2. Czy Państwa sklep wystawia faktury?

Tak wystawiamy faktury Vat. W tym celu prosimy o informację w zamówieniu, iż potrzebujecie Państwo faktury. Po wysłaniu zamówienia z już wystawionym paragonem, nie możemy wystawić faktury.

 

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Jak zareklamować towar?

Reklamację należy złożyć pisemnie i przesłać zakupiony towar wraz z dowodem zakupy na adres naszej siedziby. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru wraz z pisemną reklamacją rozpatrzymy reklamację.

2. Jaki jest czas na zgłoszenie reklamacji?

Reklamację produktu należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych. Na reklamacje zgłaszane w ramach gwarancji obowiązuje czas wskazany przez producenta, natomiast na zgłoszenie reklamacji w ramach rękojmi Klient ma 2 lata od momentu zakupu.

3. Chcę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Kiedy mogę ten fakt zgłosić?

Czas przeznaczony na zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy to 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Po przekazaniu zgłoszenia należy odesłać produkt lub paczkę w ciągu 14 dni.

4. Czy wszystkie produkty zakupione podlegają zwrotowi?

Wszystkie nowe produkty podlegają zwrotowi. Produkty używane nie podlegają możliwości zwrotu.

5. Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?

Zgodnie z obowiązującym prawem mamy obowiązek udzielenia informacji na temat rozpatrywanej reklamacji w terminie 14 dni.

6. Otrzymałem uszkodzoną paczkę. Co mam zrobić?

Prosimy o niezwłoczny kontakt z nami (kontakt@omade.pl) oraz o zrobienie fotografii przesyłki, uszkodzonych produktów, a także pozostawienie produktów do momentu spisania przez kuriera protokołu szkody. Wszelkie informacje dotyczące sposobu działania oraz ustalenia terminu przyjazdu kuriera zostaną przekazane przy przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego.

7. Czy mogę sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera?

Kurier ma obowiązek poczekać, aż Klient sprawdzi w jego obecności stan i zawartość paczki. Jest to zalecane działanie, które znacznie ułatwi ewentualne reklamacje.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl