ZASADY REKLAMACJI:

 

  1. Odeślij do DDW reklamowany towar. Towar prosimy o dobrze zapakować i zabezpieczyć. 

  2. Do reklamowanego towaru proszę dołączyć dokładny opis reklamowanej wady, imię i nazwisko, adres i adres e-mail oraz wskazanie żądania Reklamującego. 

  3. Po otrzymaniu Twojej przesyłki rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni.

  4. O decyzji poinformujemy Cię drogą elektroniczną.

  5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Zamawiającego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez DDW). 

  6. W ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji wyślemy do Ciebie pełnowartościowy produkt lub dokonamy zwrotu płatności.

  7. Zwrot kosztów otrzymasz tą samą metodą płatności, co wybrana przez Ciebie w pierwotnym zamówieniu.

 

Reklamowany towar wyślij na nasz adres:

DDW Krzysztof Montwiłł

ul. Zaolziańska 5/14

02-781 Warszawa

 

Uwaga: Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

Masz jakieś wątpliwości? Napisz do nas na adres: dostawkadowozka@gmail.com