Zamówienie w Sklepie Internetowym Dostawka do wózka może złożyć każda osoba, która ukończyła 18 lat i jest zameldowana na pobyt stały lub tymczasowy na terytorium RP.

Właścicielem i administratorem sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.dostawkadowozka.pl jest:

Krzysztof Montwiłł

ul. Zaolziańska 5/14

02-781 Warszawa
NIP: 5212218290
REGON: 368074690

Przedmiotem sprzedaży przez internet są produkty wymienione w ofertach przedstawionych na stronach www sklepu internetowego w chwili składania zamówienia.

Dostawy odbywają się na terytorium całego kraju, a realizacja zamówienia zazwyczaj nie przekracza 3 dni roboczych. W przypadku artykułów niedostępnych w chwili zamówienia przedstawiciel firmy skontaktuje się z Państwem celem uzgodnienia terminu dostawy.      

    Przy zamówieniach jednorazowych których wartość przekracza 799zł dostawa przesyłki do 30 kg jest bezpłatna.
    Jeżeli towar dostarcza firma kurierska, należność za zamówiony towar pobiera kurier w chwili jego dostarczenia lub dostawa jest realizowana jeśli klient wpłacił pełną sumę na konto firmy DDW Krzysztof Montwiłł.
    W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić towar. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń czy wątpliwości powinien niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą.
    Odbiór przesyłki musi być stwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Klienta przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. 
    Po sprawdzeniu dostępności zamawianych produktów, zamawiający otrzyma wiadomość elektroniczną będącą w a r u n k o w y m potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia będą wysyłane najpóźniej 2 dnia roboczego przypadającego po dniu złożenia zamówienia pocztą elektroniczną na adres wskazany w zamówieniu.
    W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia należy skontaktować się ze sklepem przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie w celu wyjaśnienia sprawy.
    Zamówienie, którego przyjęcie nie zostanie potwierdzone w wymienionym wyżej terminie, należy uważać za odrzucone.
    W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, zamawiający otrzyma na ten temat pełną informację w sposób określony powyżej.
    W przypadku zamówień nietypowych lub konieczności sprowadzenia zamawianego towaru z zagranicy, przed potwierdzeniem przyjęcia zamówienia sprzedawca może zażądać od klienta wpłacenia zaliczki w max. wysokości 10% uzgodnionej ceny.
    Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub transportem własnym.
    Standardowo koszt przesyłki wynosi 20 złotych za przesyłkę do 30kg i nie zawiera w sobie kosztów pobrania należności za towar przez kuriera, przesyłka kurierska pobraniowa wynosi 26 zł za przesyłkę do 30kg, wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
    Doręczenie zamówionego towaru realizowane jest przez firmę kurierską bez gwarancji określonej godziny dostawy.  
    Przed odebraniem przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie (w większości przypadków gwarancje produktów nie obejmują uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz).
    Odbiór przesyłki należy pokwitować kurierowi własnoręcznym podpisem. Po pokwitowaniu i ewentualnej zapłacie za odbierany towar można otworzyć przesyłkę. Po doręczeniu przesyłki wszelkie ryzyka związane z uszkodzeniem lub utratą przesyłki przechodzą na kupującego.